NÖRDAR

hej elina här!
jag ska gästblogga...
hahah :)
Jag och emelina sitter i ett grupprum på Minerva nu.
Vi sitter vi Ofelias dator :) as nice! haha vi fick låna den ;);) fuskigt?... jag vet:D
iaf just nu är jag själv för emelina är på toan och sminkar sig, hon har varit
här hela dagen och nu på slutet ska hon sminka sig. Vi slutar om en halvtimma typ. fail! (A)
Ska dra vidare till fejjan nu, kisses :)

Din kommentar
Postat av: Elsa

Emelina,jag ser inte din header?:o Eller har du ingen? Hur gör man för att se den igen..?

2011-02-01 @ 21:33:09

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0