16 Januari

Ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag hade fullt upp sista veckan innan skolan började och sen har jag inte hunnit helt enkelt! Men jag ska försöka att skriva när jag har tid. Kommer inte bli så mycket under den här våren. Lärarna har tänkt att vi ska nästan vara död innan sommarlovet! Men aja, i veckan har jag varit i skolan, tråkigt...men nått man måste göra. Sen i helgen har jag varit med simon och idag har familjen spelat lite spel och lagat en supergod middag. Men nu blire att göra lite glosor, så att dom är bortgjorda inför veckan. Igår var jag ute och fotade lite oxå...härlig vinterdag!
Hare gött, Em :D
¨
© Emelina Boman ¦ Canon EOS 450D

Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0