I believe in you

Helgen har jag tillbringat med min älskling" <3 Superhärlig helg, vill inte att den ska ta slut. Men Höstlovet, nu först har jag fattat det? haha xD De tar lite tid innan man fattar. Just nu sitter jag och spelar gitarr och övar min sångläxa, ska till min sångpedagog, Anna i morrn. Taggar ändå sjukt mycket, de sjukt roligt att få lära sig nya saker hela tiden och eftersom jag älskar att sjunga så blire ännu roligare. Nej, nu ska jag gå och se film med mamma och pappa tror jag, mysmys. ;)

Hare gött, Em

                                       


Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0