What??

Tjo bloggen, asså jag måste bara börja med att berätta vad jag läste på vk. Det var en fotograf som skulle fota fåglar men istället såg han ngt som inte stämde. Det var ett isberg som flyter förbi Holmsund! What??! :O Haha, det finns en bild på vk!


HAHA, asså lilla Holmsund får besök av ett isberg!

Igår hade vi ett so prov om Franska och Amrikanska revoulutionen, hoppas
att jag klarar det för jag vill inte göra om det. Det har varit superfint väder hela
veckan hoppas att det fortsätter så. Idag så var jag och Olivia inte med på idrotten
så vi tog en härlig promenad i sommarsolen :D Awesome. I kväll ska jag se på
New moon tror jag, sen bara slappa!

Hare gött, Emelina ^^

Din kommentar
Postat av: olivia

Omg, när läste du det? Lät lite wierddd;o

2010-05-07 @ 22:04:18
URL: http://oliviabrandt.blogg.se/
Postat av: johanna

ja vet det är sjukt:)

2010-05-13 @ 19:28:43
URL: http://hanwa.blogg.se/

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0