If I stay

Heej! Sry för dålig upptadering men jag har inte hunnit sitta vid datorn så mycke för jag har supermycke i skolan. Men jag tänkte bara skriva ett inlägg för att det var så längesen jag skrev sist. Asså vårterminen i 8:an är sjuk...pallar snart inge mer. Men känns skönt att vi är lediga nästa vecka tors-fre sen har vi prao i en vecka! ;D Jag ska prao på Hotell Björken utanför Sjukhuset med Christelle ( blogg ). I söndags drog jag och Några kompisar in till stan, vi hann inte med 15.10 bussen hem och nästa buss gick 17.10, så vi for på äventyr till Umedalen och kollade på en fotbollsmatch! Haha, det måste göras om. Idag har jag bara varit i skolan och vi fick sluta tidigare, för våran So-lärare skulle till tandläkaren. Sen har jag satt upp studsmattan...Sommaren börjar komma!! Nej, nu måste jag ta och plugga till Amrikanska och Franska revo., inte så kul! :/ Men det är inte allt i livet som är kul, vissa saker måste bara göras!

Emelina^^





Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0