The beach

Tjo bloggen, idag har jag varit i skolan som vanligt. Äntligen har jag gjort bort all So och tyska. Nu har jag en underbar helg att se fram emot. I kväll har jag varit med kompisar och sett filmen The beach, den var ganska bra och i morrn drar jag iväg på ett läger. Nej, nu måste jag ta en snabb dusch innan jag ska lägga mig.

Hare bäst, Emme


Din kommentar
Postat av: Linnéa

Sv; visste du haha. Du var bra på att hålla det hemligt, åh jag är så glad!! Göteborg i sommar, baby!

Kram

2010-03-31 @ 22:03:14
URL: http://feelingsorry.blogg.se/

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0