Borgafjäll

Tjo bloggen, det var ju ett tag sen jag bloggade nu. Men jag tänkte berätta vad jag gjorde i fjällen, var ju där på sportlovet. Det var inte så värst bra väder under sportlovet, men några bra bilder fick jag iallafall.


 Välkommen till borgafjäll!


Innan vi for till borgafjäll for vi in till Ume för att kolla på
is/snöskulpturer.


Klöverfjället och Jenjet


Första dagen med ganska bra väder, dom öppnade äntligen borgaliften.
På bilden ser ni borgahällan, den är jättemäktig när man ser den i
verkligheten.


På onsdagen så var det jättedåligt väder,
så jag och Pia for på spa hela dan. Det var
så sjukt härligt! ;D så nu är jag avslappnad"



Vi stannade hemma från backen en dag och bara slappade och sen gick
vi en promenad till affärn och fotade lite.


Pia <3


Borgahällan


Hotellet, och Klöverberget och Jenjet bakom hotellet.


Samma kväll så åkte vi kvällsåkning, haha ni skulle ha sett mig när jag
tog en väg där det inte fanns några lampor. Haha, jag snurrade runt
och sen ramlade haha, det kan inte ha sett vackert ut! xD


Sen var det dags att åka hem igen...


Byebye borgafjäll...

Kramar från Emms^^

Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0