22.54

Tjo, bloggen. Vill bara börja med att säga Grattis till mina kompisar. En fyllde 14 år igår och en 13 idag...kram på er båda. Som jag kanske skrev var jag på skoterläger förra helgen. Det var awesome, jag fick för första gången Köra skoter själv. Haha, förut har jag jue bara åkt skoter och kört med nån annan, typ pappa. Det var typ det roligaste jag har gjort. Lägger in lite bilder när jag kommer hem efter påsk. För nu bär det av till farfar och kusinerna i Lule och jag hoppas på mer sommar när jag kommer hem. Hare gött alla men nu ska jag sova och i morrn blire tunering i Spökboll på skolan, det blir sommartema för min klass, hoppas att vi vinner" ;D

Kramar, emms


Din kommentar
Postat av: Linnéa

sv; ofc! om jag inte svimmar dock, hahah! Jag kommer börja gråta när jag står där!

2010-04-01 @ 09:53:38
URL: http://feelingsorry.blogg.se/

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0