08.21

Ja, nu äre bara två timmar kvar tills vi drar till borgafjäll, jag vädret ändrar sig. För nu när jag kollar ut genom fönstret så är det mulet och -3, vi vill ju ha sol och -3, visst? I går så packade jag klart det mesta och hann t.o.m vara på stan ett tag. Sen på kvällen såg mamma och jag twilight och New moon, twilightkväll! Haha, men hon tyckte att den var bra iallafall. Veckan ser typ ut så här: Vi ska åka slalom, sola, spela in en film igen, åka ner från taket och hoppa från taket i snön, hahaha! Nu ska jag äta frukost och packa det sista. För er som minns Summerland, missa inte det i dag på 5:an kl: 11.00.

Hare bäst, skriver mer på söndag eller på lördagskväll när jag kommer hem!

Kram på er, Emms


Foto: nån
Vars: Bild på borgahällan ( den är så sjukt fin )

Din kommentar
Postat av: Elin H

Tack så hemskt mycket för det du har gjort på min blogg♥

puss puss♥

2010-03-07 @ 12:20:34
URL: http://hollandgirl.blogg.se/

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0