Twilight Movie Night

Heej, hann aldrig blogga nått i går, kom typ hem vid halv 3. Det var awesome, man fick ju se alla twilight filmerna och vi fick popcorn, läsk, macka, mer dricka, sen var det utlottningar av olika twilight saker. Vann tyvärr inte, men det var hur kul som helst! Eclipse var jue bäst!!!! Taggar att se den igen! :D:D Längtar hur mycket som helst till Breaking Dawn" Alla som har sett Twilight och New moon och tycker att dom är bra...måste se Eclipse, jag älskar hur David Slade har gjort filmen. Så sjukt bra asså, man var inte lite taggad när filmen började! :D:D

Idag ska jag packa inför LAPPIS, som jag taggar ännu mer! Sen i morrn ska jag se Eclipse igen, med några kompisar som inte har sett den. Haha, det ska bli kul och se den med några som inte har sett den förut. Sen blire mer packning. Sen på söndag far jag till Lappis och kommer inte hem förrän efter en vecka, den 12 juli.

Kramar Em


Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0