The end

Hej, har haft två superbra dagar. En kompis från Bygdeå har varit och hälsat på, Maja. Vi har gjort allt möjligt. Det måste göras om snart. :D Hela eftermiddagen har det typ regnat så jag har suttit framför datorn och kollat på mina favoritserier, The O.C, One tree hill oc Greys Anatomy. Har sett sista avsnittet i varje säsong, och alla tre slutade med att någon blir skjuten eller skadas på ngt annat sätt. Jag måste få veta vad som händer..... :D
I morrn så ska jag nog vara med Felicia och Jossan, sen kanske bara slappa på kvällen. Taggar helgen för då ska en kompis komma hit och hälsa på mig, Elsa. Har typ inte träffat henne på as länge. Sen på torsdag så ska jag vara med Pia!


One tree hill


The O.C


Greys Anatomy

Din kommentar
Postat av: Sophia

Oth, är sååå bra!! Såg flera avsnitt på datorn i går:D

2010-06-16 @ 19:10:32
URL: http://sophiaelo.blogg.se/

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0