Skolavslutningen väntar

Heej, ja i morrn gäller det. Det är skolavslutning..jag kan knappt fatta de. Ledsen för dålig uppdatering. Men jag ska försöka att skriva mer nu under sommarlovet. Hoppas att ni har haft en bra vecka, min har varit superbra, Förutom att min rygg dödar mig, men så är livet. Imåndags fick vi ledigt efter lunch pga ett vattenkrig. Skolan var ju typ som en simhall, haha. Sen i tisdags så gjorde vi lite allt möjligt, film, tårta, städa skåpen, m.m. Sen i Onsdags så hade vi friluftsdag, jag och några kompisar valde att paddla. Det var awesome, jag och Pia hade vattenkrig i regnet, haha....det kommer jag inte glömma. Sen idag har vi haft brännbollsturnering, och det gick ju åt skogen kan man säga. Nej, nu ska jag ta och sätta mig och se O.C, sen ska jag ut i sommarvädret. Lägger ut lite bilder från idag senare.

Emelina




Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0