Feeling sorry

Äntligen lite fint väder! Sitter och lyssnar på Paramore's Feeling sorry. Idag har jag mest slappat. Men i morse så fick jag lov att hjälpa till att ''stor städa'' nere i våran källare. Aja, nu är det gjort så slipper man göra det igen på ett tag...haha. I morrn ska jag in till stan och köpa lite presenter till pappa och syrran som fyller år i veckan och så ska jag äntligen köpa en ny kamera. Sen ska jag va me Olivia. Systemkameran får vänta för jag måste ha en kamera i sommar. Snart är det Twilight movie night, taggar så sjukt mycke och sen äre LAPPIS! :D  asså det är årets höjdpunkt! :D Nej, nu måste jag dra, har suttit vid datorn ett tag nu, har gjort en header till syrran och hennes kompis ''justin bieber blogg''.

Hare bäst"" Em


        


Så här vart header till deras blogg!
Bloggen


Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0