Barnvakt, snacks och bröllopsrepris

Heej, I går var jag i stan och shoppade eller snarare fick kläder av mamma. Haha, det lönar sig att följa med till stan i bland, haha. Sen så for jag och Elsa hem och sen in till stan igen och åt på Kinarestuarang. Det var ett tag sen man åt kinamat. Sen så såg vi The Proposal. Den var riktigt rolig och bra, måste se den igen. Sen så spelade vi kort och pratade. Det har varit superkul. I dag vaknade jag typ vid halv 12, sen så åt vi frukost och såg Dumpa honom. Ikväll har jag och min kompis varit barnvakt till hennes lillebror. Nu sitter vi och ser på Victoria och Daniels bröllpp, som visas hela tiden på tvn. Haha, det var ju as bra gjort av Säpo som sprang 7km brevid vagnen när den for genom stan.

Hare bäst, Emelina


Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0