22.22

Heej, idag har jag gjort lite allt möjligt. I morse skulle jag och Pia ta bussen i till stan kl 11.38. Men gissa vem som vaknade 11.25, joo jag. Haha xD. Men det gick bra tillslut, vi tog en senare buss. Jag hittade en jättefin bikini, som jag ska köpa i morrn. Juste jag träffade Sanna och Melicia på h&m och Gabby på bussen. Det är alltid nån som man träffar som man känner. Sen ikväll har jag och några kompisar varit och grillat, det var awesome...måste göras om! I morrn drar jag in till stan och sen så ska Elsa sova över här, bloggar mer i morrn.

Hare bäst! Emelina


Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0