Canon EOS 450D

Idag? Ja, vad har jag gjort idag, jag har slappat och juste, i morse vaknade jag med ett uppsvullet öga. Trodde att det var ögoninflammation. Men som tur är var det inte det. Vet inte alls vad det var, men jag tvättade ögat, sen ikväll så försvann svullnaden. Efter middan idag då for jag in till stan och köpte det som jag har önskat mig i tre år snart, SYSTEMKAMERA! :D Har varit överlycklig typ hela dan, jag säger bara äntligen! :D Det blev en Canon Eos 450D. Är supernöjd! :D



 © Emelina Boman | Canon EOS 450D

Din kommentar
Postat av: olivia brandt

Härligt Emelina!!!

2010-07-28 @ 16:07:28
URL: http://oliviabrandts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade kameran?

2010-07-30 @ 12:52:01

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0