18.15

Idag har jag hängt med Christelle och Felicia in till stan, det blev lite presenter och en ring. Tror nog att det blir en sväng till stan i morrn oxå, måste hitta ngt som jag kan ha på mig i morrn. Ska bort på Tjejkväll, och så är det två kompisar som fyller år. Igår hälsade min kusin och hans tjej på, det var kul att träffa dom, sen i dag tror jag iallafall att vi ska få främmande men jag är inte säker, hehe (a). Det kommer bilder från lappis, m.m när jag har hittat min kabel, (a). Nu ska jag va med Christelle, sen ska jag äntligen få bilderna som vi tog för några veckor sen, då kan jag göra en ny header! Nej, nu måste jag gå ut i det fina vädret, hare gött!

Emelina^^


Design by me, Photoshop.  


Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0