New moon...igen!!

Vaknade jättetidigt i morse, sen gick jag duschade. Efter en varm dusch blev det frukost. Nu sitter jag här vid datorn eller har suttit här ganska länge. Men snart ska jag gå och sminka mig och göra mig i ordning. För ikväll blire bio med kompisarna. Vi ska se new moon, för det verkar som jag ären enda som har sett den. Men eftersom jag tyckte den var så bra så hänger jag på och ser den igen" Hoppas eran helg har varit bra" Själv har jag inte gjort så mycket. Förra veckan vare ju nyårsafton och då drog jag och några kompisar i väg till ersmark. Där vi var 20 pers. Det var superkul, hoppas vi kan göra om de nån gång. Sen på nyårsdagen så kom en kompis från Skellefte till vårat badhus och hon undrade om jag ville följa så det gjorde jag. Där var jag tills kanske 3 sen skulle vi bort till några kompisar. Ska dra nu, men hoppas eran dag blir bra! ;D

Kramar Emms


Din kommentar
Postat av: Anonym

Hej tack så mkt för headern den vart as fin:):)

2010-01-05 @ 16:13:50

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0