20.40

Min vecka...hmm....jag har varit på gymnasiebesök i går. Det var riktigt kul faktiskt. Man börjar bli riktigt less på skärgårds nu, så de ska blir kul att börja gymnasiet! Jag och några kompisar for till Draggen på förmiddan, riktigt snygg skola nu när dom har byggt om och så. Lärarna verkade även bra. Sen for vi till Midgård på eftermiddan. De är den skolan som jag vill gå på. Direkt när jag gick in genom dörren så kände jag bara att de var den skolan jag ska gå på! :D Den är lite flum, men de är väl jag så de passar perfekt! ;) Nej, nu måste jag plugga lite matte och så ska jag se Grey's Anatomy! ;D


Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0