Vote for me

Hej bloggen, har haft ett superbra lov, har lite svårt att komma tillbaka i vardagslivet igen...man är ju typ van att bara sitta och slappa varje dag, och nu är det skola och plugg varje dag. Tänkte bara säga att jag är med i en tävling på norrmejerier, hoppas att ni alla röstar på mig, kan länka mina bilder. Vill så hemskt gärna komma vidare till finalen :D

Kramar

RÖSTA PÅ MIG! ;D

Bild 1

Bild 2

Bild 3 

Bild 4

Bild 5

Bild 6

Din kommentar
Postat av: Hanna

Sjuukt vackra bilder!! <3 Gillade nr 6 bäst, tror jaa... ;) Kram <3 Har röstat femstjärningt på alla :)

2010-04-12 @ 20:58:45
URL: http://hansaaaz.blogg.se/
Postat av: Gry

Hej igen... Jag har gjort en till blogg Som heter www.twinerd.blogg.se

och jag undrar om du skulle kunna göra en design till den... Du får bestämma hur den ser ut bara det har något med Twilight och göra så.... :)

Skulle va jätte snällt om du skulle vilja göra det...

:)

2010-04-25 @ 18:58:48
URL: http://twinerd.blogg.se/

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0