Lovitvåveckor

YES,  äntligen är det lov i EN veckor. Nu ska det bloggas.... haha kanske int så mke men varje dag iallafall. Tänkte berätta lite vad jag har gjort i veckan och förra helgen nu:

Förra helgen var jag på en ungdomshelg. Det var superkul, det var ett superbra band som spelade där i allafall. Vi som fixade helgen fick designa lokalerna inför helgen, det var kul. Sen började själva helgen på lördagseftermiddag och slutade på söndagseftermiddag. Vi pratade, sjöng singstar, spelade guitar hero. Sen på kvällen så spelade jag gitarr och vi sjöng.....mysmys. Paulin, Cornelia och Pia sov över hos mig, vi låg nog uppe till fyra och pratade innan vi somnade. På söndagen när jag och Paulin kom hem till mig igen så somnade vi och sov.... säkert i 2 timmar eller nått sånt. Sen vart jag sjuk ^^^ Så min vecka har mest bestått av att sova och vila upp mig. Sett lite tv och spelat dator, pluggat lite och så.


Idag har jag haft två prov, först ett musikteroi prov och sen hade jag ett engelskaprov som jag hade missat. Det kändes som om det gick bra på båda, men man vet ju aldrig. Man får hoppas på det bästa iallafall. Efter skolan såg jag tv och bara slappade som man ska göra på en fredag. Sen har jag sett I dol som jag fortfarande ser på, väldigt många var bra....men jag har ju mina favoriter..... tove, niklas och erik....lite kalle också efter i kväll! Jag hoppas att ingen av dom åker ut ^^  Gäst i dol i kväll är: Joey Tempest (Spelar i bandet Europe, det kommer en blid och video nedanför ) Temat i kväll på Idol var ju Rock!  SÅ ROCKA IKVÄLL ALLA IDOLER!

Hare bäst...E!


                                    
                                              ^
                                             /

                                Joey Tempest


Din kommentar

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0