Freefallen

Hej alla läsare, hoppas det är bra med er!

Idag har vi haft läxförhör i svenska annars har dagen varit som vanligt. Efter skolan var jag med en kompis. Vi fikade och spelade farmville, det är typ ett beroende spel för mig, haha! Sen sjöng vi singstar och pratade. Superkul eftermiddag. Har ikväll sett i dol och haft myskväll med familjen. I morrn blir det väl plugg, har som vanligt prov nästa vecka..... men nått roligt måste man väl göra oxå. Jag hoppas alla sover gött och ha en superkul ledig dag i morrn!

Kramisar på er alla!

 / Ett stort GRATTIS till karolina i dol för att hon klarade sig så här långt!


Din kommentar
Postat av: olivia

att hon åkte ut.. :(



KOLLA OCH KOMENTERA MIN BLOGG :)

2009-10-15 @ 22:04:39
URL: http://oliviabrandt.blogg.se/
Postat av: M.E.L.I.C.I.A

Hon var faktiskt rätt så bra!

2009-10-21 @ 16:51:53
Postat av: Melicia

Tråkigt att åka ut...menmen.

2009-10-21 @ 16:52:30
URL: http://baramelicia.blogg.se/

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0