YES!!

Idag fick jag veta att dom har sänkt twilight - new moon till 11 år istället för 15 år så jag och min kompis bokade biljetter och for och såg den ikväll! Den var superbra, den bästa filmen som jag har sett efter att ha läst boken före. Jag hoppas att ni andra också tycker att den var bra!



Vad tycker ni? Är det värt att se den? och för er som har sett den, vad tyckte ni?



Din kommentar
Postat av: Melicia

Alla verkar tycka filmen är bra så jag tror jag ska se den jag med! :]

2009-11-23 @ 17:14:42
URL: http://baramelicia.blogg.se/

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0