Haha!

Dagen har varit både bra och dålig. Jag kan börja med det dåliga och sluta med det braa!
Jag har haft ont i magen hela dagen och håller på att bli mer förkyld. Det braa är att jag har
fått skratta idag åt många saker. Haha, det låter jätte konstigt, men så äre! Jag vaknade i morse
och gick till skolan. Då övade vi inför lucia. Jag ska sjunga stämma, vi får ju se hur det går sen.
Sen hade vi tyska och nu håller vi på att skriva en dialog inför ett prov. Jag hoppas att det går
bättre den här gången än förra. Jag råkade prata fort och inte lite fort heller och så råkade jag
''snubbla på ett ord'' så det blev jätte konstigt!! HAHA! Sen vart det lunch och sen idrott. Vi
spelade badminton. Det var jättekul, tills jag råkade få en badmintonboll i ögat. Hur lyckas man? Haha,
ja jag vet inte! Sen vart det No och Matte. SEN FARA HEM!!! eller snarare jag och pigge for till christelle
för att se hur hon mådde och prata med henne. Vi fick jättegott fika, mums! och nu äre bara att plugga och
sen sova!

Kram på er alla!!


Din kommentar
Postat av: Maja

Ställ gärna någon fråga till mig på frågestunden i min blogg! :)

2009-11-26 @ 11:08:09
URL: http://majaemelia.blogg.se/

Här kan du skriva det du vill berätta:

Vad är ditt underbara namn?:
Visst kommer du ihåg mig?

E-postadress skriver du om du vill ha svar på något speciellt? br />
Skulle gärna vilja veta vad din blogg heter?:

Kommentar:Skriv här...

Trackback
RSS 2.0